Després de nosaltres és un nou musical català creat per Jumon Erra (responsable de la dramatúrgia i la direcció) i Miquel Tejada (autor de la música). L’espectacle, una producció de Teatre Texas i La Santa Pepa amb el Festival Grec, s’estrenarà el 30 de juliol i es podrà veure fins al 2 d’agost, en el marc del mateix festival, i tornarà a la cartellera a partir del 22 de setembre.
Després de nosaltres és un espectacle de teatre musical que planteja una pregunta: què queda de l’amor quan l’amor ja no té la forma que tenia? La història se situa en aquell espai posterior a una ruptura en què la relació ja ha canviat de forma, però el vincle continua viu. La peça segueix la història de la Lena i l’Adrià, que fa un any que ho han deixat i intenten descobrir si és possible continuar estimant-se quan ja no són parella. Júlia Jové i Xavi Navarro, parella a la vida real, són els encarregats de donar vida als protagonistes d’aquesta història, que parla de l’amor, la complicitat i la dificultat de trobar noves formes de continuar presents en la vida de l’altre. La proposta compta també amb música interpretada en directe per Andrea Mir.
Inspirada lliurement en Trio en mi bemoll, l’única obra teatral d’Eric Rohmer, aquesta proposta recull l’interès del cineasta francès per la paraula, la conversa i els matisos de les relacions humanes, i el trasllada a un present marcat per noves maneres d’entendre els vincles afectius.
FITXA ARTÍSTICA
Dramatúrgia i direcció: Jumon Erra
Música original: Miquel Tejada
Repartiment: Júlia Jové / Xavi Navarro
Músic en directe: Andrea Mir
Producció executiva: Sem Pons / Maria Antolín
Escenografia i vestuari: Joana Martí
Il·luminació: Sylvia Kuchinow
Espai sonor: Carla Casanovas
Moviment: Pol Roselló
Una producció de Teatre Texas i La Santa Pepa amb Grec Festival de Barcelona 2026