Gerard Aledo, exlíder de la coneguda banda Animal, ha presentant «Quan tot hagi acabat«, una bonica cançó que canta a aquella persona a qui s’ha vist obligat a deixar de veure, i imagina totes aquelles coses que aviat podran tornar fer juntes per recuperar el temps perdut. El cantant, a més, ha acompanyat aquest tema amb un videoclip amb imatges dels seus seguidors que reflecteixen bonics moments d’aquella vida quotidiana desconfinada, que ara tant enyorem i valorem.
Aquesta és una primera carta de presentació d’Obrint els ulls, el nou projecte del cantant que ara enceta un camí més personal i intimista sota el seu nom propi, i que veurà la llum properament. «Em fa immensament feliç poder anunciar que a partir d’ara em deixaré emportar pel que soc i pel que sento. Les cançons segueixen parlant de mi, de les meves vivències, d’amor i desamor», explica el cantant.
Gerard Aledo havia posicionat Animal com un dels grups més consolidats del pop català amb només dos discos gràcies a èxits que van arribar a número u a les llistes de les principals emissores de ràdio del país, com «Només amb tu», «Fets a mida» o «Si tot va bé».
Gerard Aledo gaudeix d’una llarga trajectòria dalt dels escenaris. Primer com a guitarrista de la desapareguda banda AlQuadrat i després com a líder i cantant d’Animal, formació musical que Gerard Aledo va posicionar entre les més importants de casa nostra amb només dos discs, Més enllà de les paraules i La melodia del foc. Algunes de les cançons incloses en aquests àlbums ja formen part del cançoner popular del nostre país i han aconseguit ser número u de les emissores musicals catalanes. En aquest nou projecte, el cantant fa una metamorfosi i passa a ser Gerard Aledo. Ara, explica, cantarà més obertament d’allò més personal, dels seus sentiments, de les seves històries, en definitiva, d’ell mateix.